ویژگی های پیشرفته ، افزایش امنیت و مدیریت ساده برای WordPress در cPanel

WordPress Toolkit یک رابط مدیریت با ویژگی های فراوان است که به هر کسی امکان نصب ، پیکربندی و مدیریت وب سایت های وردپرس را می دهد. WordPress Toolkit Lite بصورت رایگان و WordPress Toolkit Deluxe یک نسخه حرفه ای با ویژگی های پیشرفته است. در دسترس بودن این ابزارها ممکن است توسط ارائه دهنده میزبانی شما(هاستینگ) فعال شود.

سیر تحول مدیریت وردپرس فرا رسیده است

WordPress Toolkit شامل تمام مواردی است که شما برای کنترل وب سایت های وردپرس خود نیاز دارید. محدودیتی در تعداد وب سایت های وردپرس وجود ندارد که بتوانید با ابزار WordPress Tool مدیریت کنید.

کاملترین ، ایمن ترین و همه کاره ابزار برای وردپرس

از نصب های قابل تنظیم تا مدیریت بصری پشتیبان گیری ، طرح زمینه ، پلاگین و رمزهای عبور ، WordPress Toolkit برای هر کسی که دارای چندین وب سایت وردپرس است ایده آل است.

راهی بهتر از نصب وردپرس از طریق Cpanel وجود ندارد

مجموعه های قالب و پلاگین از پیش تعریف شده ای ایجاد کنید که با استفاده از آنها می توانید با یک کلیک پیکربندی خودکار نصب جدید وردپرس را انجام دهید. این مدیر وردپرس cPanel یک صرفه جویی در وقت واقعی است.

نگهداری ، پشتیبان گیری و اشکال زدایی ، تهنا با یک کلیک در دستان شماست

در حالی که کارهای مختلفی مانند پشتیبان گیری ، بازیابی یا اشکال زدایی انجام می دهید ، سایت خود را در حالت تعمیر و نگهداری قرار داده و یک پیام سفارشی برای بازدیدکنندگان خود نمایش دهید. همه شامل می شود!

WordPress Toolkit Lite

رابط مدیریت واحد که به شما امکان می دهد وب سایت های وردپرس را به راحتی نصب ، پیکربندی و مدیریت کنید ، از جمله:

  • مدیریت رمز عبور مدیر و پایگاه داده
  • مدیریت index شدن توسط موتور های جستجو
  • قابلیت ورود به سیستم
  • افزایش امنیت خودکار

WordPress Toolkit Deluxe

نسخه حرفه ای WordPress Toolkit که شامل تمام ویژگی های Lite و همچنین بسیاری از ویژگی های پیشرفته و عملکرد پیشرفته از جمله:

  • مدیریت پلاگین ها و قالب ها
  • قابلیت مرحله بندی و شبیه سازی (staging)
  • به روز رسانی خودکار و هوشمند انبوه
  • ویژگی های امنیتی پیشرفته

WordPress Toolkit Deluxe For cPanel حتی عظمت بیشتری را ارائه می دهد!

تصور کنید که می توانید مرحله ، کلون ، همگام سازی ، به روزرسانی ، کپی ، مهاجرت و موارد دیگر مرحله بندی کنید ، هرکدام با یک کلیک. با پرداخت کمی هزینه ماهیانه ، مدیریت خرد نصب وردپرس شما از گذشته است.

مدیریت پیشرفته

شما میتوانید قالب ها و یا پلاگین های خود را از این طریق نصب آپدیت فعال و غیرفعال کنید و حتی از wordpress.com آنها را دریافت کنید.

تست ویژگی ها

برای آزمایش هر سایت موجود را در یک صحنه صحنه کاملاً امن در پایگاه داده خود ، شبیه سازی کنید ، سپس پس از آماده شدن دوباره با وب سایت مستقیم خود همگام سازی کنید.

امنیت بیشتر

با استفاده از به روزرسانی های مبتنی بر توصیه های متخصصان جامعه وردپرس ، همه وب سایت های خود را در برابر خطرات امنیتی اسکن و سخت کنید.

به روز رسانی های هوشمند

به روزرسانی خودکار موضوعات ، افزونه ها ، زبانها و خود وردپرس در یک محیط کاملاً امن و بدون خطر برای وب سایت زنده شما.

WordPress Toolkit بر روی میزبانی هاست ما قابل ارائه می باشد؟

اطمینان حاصل کنید که از نسخه پشتیبانی شده cPanel استفاده می کنید: v86، v90، v92. اگر نمی توانید به نسخه سازگار cPanel ارتقا دهید ، لطفا با ارائه دهنده میزبانی وب خود تماس بگیرید.

نماد WordPress Toolkit در دسته برنامه ها در cPanel ظاهر می شود.

اگر نماد WordPress Toolkit را در دسته برنامه ها مشاهده نمی کنید ، ممکن است لازم باشد ارائه دهنده میزبان شما این مورد را برای شما فعال کند.

شما می توانید وردپرس خود را با استفاده از ویژگی های WordPress Toolkit در Cpanel نصب و مدیریت کنید.

برای یادگیری نصب وردپرس در Cpanel اینجا کلیلک کنید.

منبع: Cpanel.net

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا