Force SSL و نحوه فعال‌سازی آن در Cpanel

Force SSL و نحوه فعال‌سازی آن در Cpanel

Force Https Redirect چگونه فعال می‌شود؟

Force SSL

در پنل اصلی Cpanel، در قسمت Domains، گزینه ای به‌نام Force Https، جهت فعال سازی نسخه امن (Https) وجود دارد. این اطلاعات در قسمت داده‌های حساب کاربر ذخیره می‌شوند(/var/cpanel/userdata). redirection نیز در قسمت vhost دامنه ثبت می‌شود.

Force SSL

همه دامنه‌های دارای گواهی SSL معتبر می‌توانند Force Redirect را فعال کنند. Aliases (نام‌های مستعار) وضعیت Redirect خود را از دامنه اصلی خود به ارث می‌برند. دیگر نیازی به Redirect توسط htaccess ، افزونه یا پیکربندی آپاچی نیست. در حال حاضر، یک کاربر نهایی می‌تواند یک سوئیچ را برای هدایت بازدیدکنندگان به نسخه ایمن سایت شما تغییر دهد.

اهمیت Force Redirect چیست؟

پاسخ بسیار کوتاه این است که، SSL ها امنیت و رمزگذاری را برای محافظت از انتقال داده‌های شما در اینترنت فراهم می‌کنند که با فعال سازی Force SSL، این امکان برای سایت شما فراهم می‌شود.

داشتن SSL در وب سایت شما، نماد قفل را در سمت چپ نوار URL مرورگر شما فعال می‌کند. این به بازدیدکنندگان سایت شما اطلاع می‌دهد که سایت امن است و داده‌های منتقل شده بین کاربر و سایت رمزگذاری شده است. همچنین SSL مزایای بسیار زیادی (جدا از امنیت) برای سایت شما دارد.

HTTPS برای وردپرس


اگر شما از کاربران وردپرس هستید، یا در تلاش برای افزایش رتبه صفحه خود در جستجوهای Google هستید، گوگل اعلام کرده است که وب سایت‌هایی که از HTTPS استفاده می‌کنند، در رتبه بندی جستجوها، رتبه بالاتری خواهند داشت. علاوه بر این، پروتکل جدیدتر HTTP/2 ثابت کرده است که عملکرد سریع تری نسبت به HTTP استاندارد دارد اما به دلیل پشتیبانی از مرورگر به HTTPS نیاز دارد.

برای خواندن دیگر مقالات مرتبط اینجا کلیک کنید.

منبع: www.blog.cpanel.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا